RSS
 

Dieta low carb- Prosta i skuteczna

16 maj

Internet pęka w szwach od ilości zamieszczonych w nich diet. Ludzie chcący zrzucić zbędne kilogramy, w pocie czoła przeliczają kalorie i ważą produkty. Czy jest to konieczne?

Otóż NIE!

Sama mam za sobą różne diety, jednakże ta (ze względu na kiepskie przyswajanie przeze mnie węglowodanów, co bardzo utrudnia utrzymanie wagi) okazała się w moim przypadku najprostsza, najprzyjemniejsza, a co najważniejsze SKUTECZNA! Polega o na na wyłączeniu z naszej diety produktów bogatych w węglowodany.

ZASADY są bardzo proste:

Należy jeść regularnie: 4-5 posiłków dziennie. Pić dużo wody -2 szklanki tuż po przebudzeniu, unikać soli. Ostatni posiłek 2-3h przed snem.

Co dla nas najbardziej pocieszające? Dieta obowiązuje 6 dni w tygodniu. Siódmego dnia teoretycznie możemy jeść co chcemy. Jednakże osobiście uważam, iż zamiast objadać się schabowymi i słodyczami lepiej będzie dodać np do niedzielnego obiadu brązowy ryż lub makaron pełnoziarnisty i na zjeść jakiś owoc.

1. Czego nie jemy?

- Pieczywa (żadnego), makaronów, kasz, ziemniaków

- Słodyczy

- Owoców (ja jem truskawki,maliny,borówki )

-Sera żółtego i innych tłustych

- Produktów głęboko smażonych i panierowanych

2.Czego nie pijemy?

-Alkoholu

-Soków owocowych, napojów gazowanych

3.Co jemy?

- Wszystkie warzywa

- Chude mięsa

-Ryby głownie morskie

- Jajka

- Chude sery białe, serki wiejskie

4.Co pijemy?

- WODĘ 2L dziennie

- Kawę i herbatę bez cukru

-Sok pomidorowy

Pamiętajcie jednak, że dieta powinna być naszą zmianą nawyków. Jeśli po zrzuceniu kilogramów wrócimy do naszych wcześniejszych przyzwyczajeń waga szybko wróci.

 
Brak komentarzy

Napisane przez w kategorii porady

 

Tags: , ,

Dodaj komentarz